Werk

We ontwikkelen en produceren evenementen, video’s en campagnes.

Onze concepten zijn bedoeld om te communiceren. Ze ontstaan altijd vanuit de inhoud en worden meestal ontwikkeld rondom een live-moment.

Grote live gebeurtenissen, soms van nationaal belang. We maken evenementen die geweldig zijn om zelf naartoe te gaan, maar die je net zo goed thuis op de bank meebeleeft.

Samen maakten we bij IDTV bijvoorbeeld de Koningsvaart, de ploegenpresentatie van de Tour de France in Utrecht of de viering van 100 jaar Algemeen Kiesrecht in de Ridderzaal. Daarbij combineerden we telkens specifieke wensen van zowel het livepubliek als de tv-kijker.

.”..involve me and I will understand.” Fanatiek meespelen omdat je wilt winnen en ondertussen inzicht krijgen in complexe problematiek. Serious Games zijn een heel effectieve manier om kennis over te dragen en draagvlak te creëren. Samen met inhoudelijke deskundigen werkten we bij IDTV bijvoorbeeld aan Serious Games voor Tata Steel en voor het ministerie van Economische zaken.

Met z’n allen een verhaal beleven of een optreden meemaken. Het geeft energie en verbindt. We weten hoe je een feestje moet bouwen. We kennen de logistieke uitdagingen en veiligheidseisen die horen bij grote publieksaantallen. We werkten jaren mee aan Oud & Nieuw in Amsterdam, hielpen bij Koningsdag Amersfoort en werkten bijvoorbeeld voordat we BEE begonnen mee aan Turn on the Lights op De Dam en 50 jaar Jostiband in de Ziggodome.

Bouwen aan je merk. Een live-evenement is de beste manier om je interne of externe doelgroep jouw product of organisatie echt te laten beleven. Maar dan moet het wel perfect zijn. Daarom willen we je organisatie eerst heel goed leren kennen. Zo kunnen we ervoor zorgen dat elk detail van het project jouw merk versterkt. We waren bij IDTV onder andere verantwoordelijk voor Heineken Open Your World Live, Unox Hartje Winter en Robeco Live.

Aandacht en waardering voor de beste prestaties in je vakgebied; daarmee vier je de vooruitgang. Een awardshow kent zijn eigen dynamiek en spelregels. We hebben er ruime ervaring mee. Zo werkten we voor 2019 mee aan de uitreiking van de Gouden Kalveren tijdens het Gala van de Nederlandse Film, waren we jarenlang betrokken bij uitreiking van de Aardig Onderweg Awards van het Rotterdamse Openbaar Vervoerbedrijf RET en hielpen we de MMA met de uitreiking van de Mercurs.

Of het nu gaat om een nieuw museum, een ziekenhuis of een internationale conferentie; een officiële opening zet de toon. Het is een moment om je belangrijkste boodschap te communiceren. Aan directbetrokkenen, partners en via de media aan de hele wereld. In onze tijd voor BEE waren we betrokken bij de opening van de Noord/Zuidlijn in Amsterdam, de opening van het Museum voor Beeld & Geluid in Hilversum, het nieuwe Erasmus MC in Rotterdam en de start van de internationale nucleaire conferentie NSS in Den Haag.

Als je jarig bent, moet je uitpakken. Het is de perfecte gelegenheid om al je medewerkers en relaties te bedanken, om trots te versterken, publiciteit te genereren en vooral om vooruit te kijken. We werkten in dienst van IDTV onder andere mee aan 100 jaar Tata Steel, 125 jaar ANWB, 15 jaar Fontys Hogescholen en 100 jaar KPMG.

Collectief stilstaan bij een ramp of een oorlog. Erkenning voor wat er gebeurd is, respect voor de slachtoffers en nabestaanden. Een herdenking verbindt het verleden met de toekomst en zorgt voor sociale steun. We vinden het fijn dat we in 2014 een bijdrage konden leveren aan de Nationale MH17 herdenking in de RAI en dat we betrokken zijn bij de jaarlijkse Nationale Herdenking op De Dam.

Krachtig beeld. Snel gemaakt of prachtig gedraaid en gemonteerd. Video was nog nooit zo makkelijk te maken en te verspreiden en de aanwezigheid van bewegend beeld neemt alleen maar toe. We begrijpen video. Het medium speelt een belangrijk rol in bijna alles wat we maken. Of het nu gaat om een live tv-registratie, educatieve online content, films tijdens een congres of evenement, korte animaties of een langere documentaire; we hebben ervaring en kennen de juiste makers.

Onze evenementen staan nooit op zichzelf. Ze zijn altijd onderdeel van een groter marketing- of communicatietraject. We combineren het live-moment met andere media zoals televisie, print, online of radio. Zo genereren we het optimale bereik. Met het event als hart van de campagne.

Ruime ervaring

Als collectief hebben we al heel veel meegemaakt. Voordat BEE bestond werkten we samen al aan uiteenlopende bijzondere projecten. We snappen tv, video, show en entertainment, maar kennen ook de logistieke aspecten en veiligheidseisen van grote en kleine producties.