Robeco loopt al meer dan 25 jaar voorop in duurzaam beleggen. BEE Agency produceerde een video serie zodat Robeco klanten kunnen bouwen aan een toekomst bestendige wereld én een beter rendement kunnen behalen.
In maart kwam de internationale Ethereum gemeenschap samen in Amsterdam om verder te bouwen aan hun netwerk. Vele duizenden jonge blockchain specialisten bezochten 8 dagen lang de verschillende evenementen die er in de stad waren. Wij waren verantwoordelijk voor 8 locaties, waaronder de ‘co-working space’ in de Beurs van Berlage. We ontwikkelden de huisstijl, hielden contact met 23 verschillende organiserende partijen en regelden de inrichting en aankleding (dank je wel Boozed!) techniek, catering, live-stream, honderden fietsen en alles wat er verder nodig was.
We hebben veel geleerd van deze lieve en bijzondere doelgroep (stickers, swag en wifi; daar draait het allemaal om).
Het internationale flagship klantenevent voor TOPdesk; SEE 2021 produceerden we dit jaar groots vanuit studio 21 in Hilversum. Met twee presentatoren, grote internationale sprekers, demo’s en discussies met TOPdesk specialisten, dansers en een geweldige live-band. In 4 uur tijd bespraken we alle aspecten van het thema: Customer Happiness, Decoded.
De regionale omroepen zien wat er in de regionale samenleving gebeurt, brengen nieuws, controleren de macht en dragen bij aan een sterkere verbondenheid in de regio. Samen met de omroepen ontwikkelden we Regiohelden! Dit nieuwe rondreizend journalistiek festival is een inspirerende netwerk- en trainingsdag voor en door medewerkers van alle 13 regionale omroepen. De hele dag is gericht op het uitwisselen van kennis en het ontwikkelen van nieuwe vaardigheden. Een van de hoogtepunten is de uitreiking van de Regiohelden Awards. Dit zijn de jaarlijkse prijzen voor de beste journalistieke producties van de regionale omroepen. Tijdens de eerste editie waren we te gast bij Omroep Gelderland. Het evenement vond plaats bij Industriepark Dru in Ul
In het concentratiekamp Theresienstadt gaven kampgevangenen op 23 juni 1944 de laatste van zestien uitvoeringen van Verdi’s Requiem, voor het Internationale Rode Kruis en hooggeplaatste nazi’s.
Het concert-drama Requiem van Theresienstadt presenteert het verhaal achter deze moedige daad. Ter gelegenheid van de viering van 75 jaar vrijheid kwam deze unieke voorstelling voor het eerst naar Nederland. In een Nederlandse uitvoering met Nederlandse acteurs, het Radio Filharmonisch Orkest, Het Nederlands Concertkoor en 4 solisten. De NOS zond het concert-drama integraal uit op NPO2.
Daarmee maakten we het verhaal beschikbaar voor alle Nederlanders. Nu en in de toekomst.
De uitvoering is vanwege het corona virus verplaatst naar juni 2022, 77 jaar nadat dat het kamp Theresienstadt werd overgedragen aan het Rode Kruis.
Bee Agency verzorgde productie in opdracht van de stichting Stemmen van Verzet en de NOS.
Voor de Innovatieafdeling van de NPO maakten we het eerste NPO Innovatie Festival. Het was een online evenement met verschillende ‘podia’ vanuit de Vorstin in Hilversum. Kitty hielp met de programmering
Kleurenmuziek; de muziekmanier van de Jostiband is nu toegankelijk voor iedereen. Voor dit geweldige project maakten we samen met de Jostiband een nieuw muziekboek, muzieklessen, meespeelvideo’s en een heel nieuw online platform. We lanceerden het tijdens een persconferentie in Paradiso. En Nederland heeft het geweten. We zaten in het Radio1 journaal, het NOS Journaal, het Jeugdjournaal, RTL Nieuws, Hart van Nederland, Shownieuws, RTL Boulevard, ’s avonds bij Beau, groot op NOS.nl, Telegraaf.nl, AD.nl en in alle kranten (71!).
Bekijk alles op Jostiband.nl!
Met meer dan 9.000 deelnemers uit ruim 80 landen die we allemaal nooit in het echt hebben gezien was MozFest een bijzondere ervaring. We zijn er trots op dat we de wereldwijde community hebben geholpen bij hun missie: Een veilig, betrouwbaar en humaan internet, toegankelijk voor iedereen.
Ja! We hebben een Gouden Giraffe gewonnen! We zijn er super trots op. We kregen ‘m voor de Eurekaweek, die we samen met de studenten van de Erasmus Universiteit hebben georganiseerd. En we kregen ‘m dankzij Janna, Anne, Ramona, Niels, Fedde, Hans, Jan Gitsels en zijn team, Uitjes.nl en heel veel anderen.
De medewerkers van Rochdale hadden elkaar door corona het hele jaar nauwelijks gezien. Tijd voor een online kerstshow om ervaringen te delen en samen dit bijzondere jaar af te sluiten. We maakten portretten van verschillende medewerkers, bouwden een over-the-top kerststudio op de bovenste verdieping van het Rochdale pand en streamden een show vol persoonlijke verhalen, muziek, live-verbindingen en natuurlijk een kookdemonstratie. We vonden het een feest om te helpen!
Robeco publiceert elk jaar een visie op de ontwikkelingen in de (financiële) wereld met de verwachte rendementen voor de komende 5 jaar. De publicatie wordt geïntroduceerd tijdens een evenement dat dit jaar natuurlijk online was. We maakten een programma vanuit het hoofdkantoor in Rotterdam en studio’s in London en Oslo.
Bekijk hieronder de aftermovie.
De drum bepaalt het ritme, het is de basis van muziek.
Daarom stond een enorme Japanse Odaiko drum symbool voor de nieuwe strategie van Buma/Stemra. In de muziektempel De Melkweg sprak presentatrice en muzikant Marlijn Weerdenburg met Marleen Kloppers en Bernard Kobes, de nieuwe raad van bestuur van Buma/Stemra én met verschillende leden over de nieuwe koers van de organisatie. De registratie van dit gesprek is gedeeld met alle leden en partners van het muziekcollectief.
Zo nemen we iedereen mee naar de toekomst, met de drum als nieuwe hartslag.
Voor een succesvolle studietijd is het van groot belang dat studenten zich verbonden voelen met hun nieuwe universiteit, hun nieuwe stad en met andere eerstejaars. Maar hoe doe je dat in tijden van corona?
We vonden het geweldig om het bestuur van de Eurekaweek te helpen met die uitdaging. Samen ontwikkelden we een veilig en aantrekkelijk programma dat deels online en deels fysiek plaatsvond. Met een online platform, het spel ‘Identity Crisis’, een picknick, een bezoek aan de campus, een citygame en een dagelijkse online talkshow. De samenwerking tussen onze ervaren professionals en de enthousiaste en creatieve studenten van de Erasmus Universiteit Rotterdam was een geweldige ervaring!
Digitale Transformatie. Dat was het onderwerp van een groot internationaal live evenement waarmee we TOPdesk mochten helpen. Het evenement kon niet doorgaan, maar digitale transformatie was tijdens de corona-crisis actueler dan ooit. Dus organiseerde TOPdesk een online evenement met de uitstraling van een interactief tv-programma. We verbouwden de enorme trap in het Nederlandse hoofdkantoor tot een tijdelijke tv-studio en produceerden een 5 uur durende live-uitzending met internationale sprekers, discussies, een game en meer dan 2000 actieve deelnemers in 42 landen.
We wilden graag een zelfgemaakt cadeautje. De appelboomgaard van Peter bracht uitkomst. Dus gingen we op een mooie zaterdag met z’n allen aan de slag!
We wilden graag een zelfgemaakt cadeautje. De appelboomgaard van Peter bracht uitkomst. Maar liefst 19 verschillende soorten appels hingen daar in oude bomen rijp en glanzend op ons te wachten. Dus gingen we aan de slag. Op een prachtige zaterdag kwam iedereen langs om te plukken. Het leverde maar liefst 600 kilo appels op. Die brachten we in de aanhanger van Saskia naar Schulp waar ze er speciaal voor ons 500 flessen heerlijk fris sap van hebben gemaakt.
Nieuwsgierig? We komen graag een flesje langsbrengen!
KvK: | 75849356 |
IBAN: | NL40TRIO0788756079 |
btw: | NL860418789B01 |